Όταν είσαι ένας απο τους τελευταίους εκπροσώπους της Ελληνικής φυλής.....οταν είσαι ενας απο τους τελευταίους υπερσπιστές του Ελληνικού Εθνους....οταν ζείς ανάμεσα σε βαρβάρους, σκουπίδια, βολεμένους, προδότες και φίδια...όταν οι πόρνες αποκαλούνται θεές......όταν οι κίναιδοι είναι δημοφιλείς.....όταν οι δειλοί ονομάζονται ήρωες.....όταν οι ηττοπαθείς αποκαλούνται ρεαλιστές.....όταν οι αρρωστημένοι καθορίζουν το ήθος της κοινωνίας....... όταν η ηδονή, ο πλούτος και ο φόβος κατευθύνουν τις ζωές των ανθρώπων.....όταν οι λέξεις έχουνε χάσει την έννοια τους.....
τότε πρέπει να τρίξεις τα δόντια.....τότε πρέπει να επαναφέρεις την τάξη....τότε πρέπει να προασπίσεις την φυσική αρμονία.....τότε πρέπει να σκοτώσεις το ψέμα.....τοτε πρέπει να θανατώσεις την υποκρισία....τότε πρέπει να είσαι....ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟΣ


Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Λόγοι να είσαι υπερήφανος.


Είμαι υπερήφανος γιατί ενω το 85% των ανδρών πάνε σε πορνεία εγώ δεν πλήρωσα ΠΟΤΕ για μουνί.
Είμαι υπερήφανος γιατί ενω το 92% των ανδρών ασχολείται με ομάδες (ποδοσφαιρικές εταιρίες) εμένα ΔΕΝ μου καίγετε καρφί.
Είμαι υπερήφανος γιατί την γυναίκα που τρέχουν οι πιό πολλοί άνδρες εγώ την έχω χεσμένη.
Είμαι υπερήφανος γιατί ενω οι πιό πολλοί άνθρωποι φοβούνται να πούν οτι είναι φυλετιστές εγώ το φωνάζω.
Είμαι υπερήφανος γιατί ενω το 80% του λαού ψηφίζει ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΑΕ εγω είμαι Εθνικιστής.
Είμαι υπερήφανος γιατί ενώ οι πιο πολλοί βλέπουνε τηλεόραση εγώ την πέταξα στα σκουπίδια.
Είμαι υπερήφανος γιατί δέν ακολουθώ καμία μόδα.
Είμαι υπερήφανος γιατί δέν αγοράζω κανένα κοσμοπολίτικο περιοδικό.
Είμαι υπερήφανος γιατί η μάζα των ανθρώπων με θεωρεί ξενέρωτο.
Είμαι υπερήφανος γιατί δεν είμαι ξενολάγνος και ξενομανής.
Είμαι υπερήφανος γιατί δηλώνω Ελληνας ακόμη.
Είμαι υπερήφανος γιατί ανοίκω στους λίγους σκεπτόμενους και οχι στους πολλούς κατευθυνόμενους.

1 σχόλιο:

  1. Αδερφέ μου πατριώτη...για εμένα που πλήρωσε κάποιος να πάω σε πουτάνα αλλιώς θα έτρωγα φάπες(πιο δυνατός και τρελός) απο τό παλικάρι..είμαι στους πολλούς ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή